Laan van Kronenburg 14 1183 AS Amstelveen +31 (0) 20 3208831 info@bagoffice.nl

Goodiebag voor Beurzen

Het inzetten van Goodiebags bij een beurs biedt zowel op organisatorisch vlak als op het gebied van marketing en sales veel kansen.

Belangrijk natuurlijk is wat een Beurs Goodiebag doet voor de ontvanger, de beursbezoeker of ook wel, jouw gast. De Beurs Goodiebag voelt als een cadeau. Een attentie. Een stukje persoonlijke aandacht waarin de ontvanger zichzelf herkent, omdat deze volledig op maat gemaakt is en toegespitst op de interesses en behoeftes van hem/haar op dat moment. De Goodiebag inhoud dient in balans te zijn, waardoor het een duidelijk te begrijpen geheel vormt. En dat is de sleutel tot succes; de inhoud van de Beurs Goodiebag moet relevant zijn voor de ontvanger. Het samenstellen van een Goodiebag is dan ook maatwerk.

Maar de Beurs Goodiebag is niet alleen een sympathiek afscheidscadeau, een Goodiebag dient voor beursorganisaties veel meer doelen:

  • De Beurs Goodiebag kan worden ingezet als extra sales tool naar exposanten. Als onderdeel van de media-kit, wordt hen door deelname in de Goodiebag de mogelijkheid geboden een extra moment te creëren met de bezoeker. Ook kunnen wellicht niet-exposanten, natuurlijk tegen betaling, door deelname in de Goodiebag toch aanwezig zijn op de beurs.
  • Door de Beurs Goodiebag te verpakken in een handige, herbruikbare (duurzame) en opvallende tas, bedrukt met jouw logo, zorgt deze buiten ook nog voor extra exposure.

En voor de bezoeker geldt; herkenning zorgt voor herinnering. De bedrukte tas, en gadget of het promotie artikel voorzien van jouw logo, draagt gedurende het jaar telkens weer voor verlenging van de totaalbeleving.

  • Nog een functie die de Goodiebag heeft, is dat van extra communicatiemiddel. In de Goodiebag kan informatie mee over volgende beurzen of evenementen. En zoals hierboven omschreven, draagt de fysieke tas ook een duidelijke boodschap uit.

Goodiebags veel gedoe? BagOffice ontzorgt!

Van begin tot eind of alleen in een bepaalde fase van het Goodiebag proces, BagOffice is jouw Goodiebag partner:

  • Heb je zelf al een aantal Goodies voor in de tas maar zoek je nog een leuke aanvulling? Dat kan. Met extra items geef je de Goodiebag direct meer body, impact en waarde. Lekkere, leuke Goodies vanuit ons adverteerdersnetwerk die passen bij de doelgroep en het thema.
  • Wellicht heb je al Goodies en ook een bedrukte tas met jouw logo. Wij zorgen voor een aanvulling én nemen het logistieke proces van jullie over. Dit betekent dat alle handling (het vullen), de opslag en het transport naar locatie door ons verzorgd wordt. Ook kunnen we het contact met de exposanten m.b.t. de Goodiebag van jullie overnemen.
  • Of je zet ons in voor het verzorgen van het totale proces. BagOffice draagt zorg voor de hele invulling (ook het contact met exposanten m.b.t. de Goodiebag kunnen we overnemen), ontwerpen en produceren de beurstas (natuurlijk in overleg) en we nemen de volledige logistiek op ons!

Nog even samengevat alle redenen, waarom een Goodiebag bij een beurs onmisbaar is:

  • Bijdrage aan de totaalbeleving van het evenement – de Goodiebag zorgt voor een positieve herinnering aan de beurs gedurende het hele jaar.
  • Extra sales tool – voor exposanten een extra contactmoment, niet-exposanten mogen tegen betaling mee in de Goodiebag met een Goodie of relevante aanbieding.
  • Extra communicatiemiddel – delen van informatie over volgende beurzen of evenementen.
  • Een sympathiek afscheidscadeau ter afsluiting – “dank dat je er was en graag tot de volgende keer”.
Contactformulier
tech: dodo.nl | design: studioviv.nl