Waarom een Goodiebag?
We hebben er allemaal wel eens één mee naar huis mogen nemen; een Goodiebag. Maar waarom geven partijen als de huishoudbeurs, evenementen, congressen, maar ook bedrijven en sportevenementen een Goodiebag weg aan hun gasten, bezoekers, werknemers of deelnemers?
De twee belangrijkste doelen zijn het vergroten van de naamsbekendheid en het versterken van de relatie met gasten, bezoekers, klanten en personeel. Door de tailor-made samenstelling krijgt de Goodiebag een persoonlijk karakter en voelt de ontvanger zich gezien en gewaardeerd. Daardoor is sympathie gegarandeerd!
Door onze werkwijze; het verbinden van merken met de doelgroep is elke Goodiebag anders, volledig op maat gemaakt en houden wij de prijs laag. Ook stijgt de attentiewaarde van gadgets met een logo of bedrijfsnaam in een Goodiebag. De combinatie van producten, promo-artikelen en relatiegeschenken versterkt elkaar. Hiermee is een Goodiebag actief onderdeel van je marketingmix. Waarbij je evenement het product is en de Goodiebag de after sales. De event-beleving wordt verlengd tot ver na het event.
Nog even samengevat alle redenen, waarom een Goodiebag voor jouw event onmisbaar is:
- Het creëren van sympathie bij de ontvanger – “wat attent om zo’n leuk cadeau te ontvangen!”
- Naamsbekendheid versterken, vergroten – rumour around the brand.
- After sales – je zet de eventbeleving voort, tot ver na het evenement.
- Last but not least – een gepersonaliseerd cadeau voor ieder budget